Radionice za građane: Kako emocije i misli utječu na financijsko ponašanje

Štedopis organizira besplatne radionice s naglaskom na razumijevanje psihologije novca i financijskog ponašanja te polaznicima nudi konkretne tehnike i alate za praktičnu primjenu u upravljanju novcem.

Cilj radionica je financijsko opismenjavanje građana kroz usvajanje odgovornog financijskog ponašanja i ispravnih potrošačkih stavova.

Znanstveno je dokazano da potrošači iracionalne odluke o potrošnji pod utjecajem predrasuda, emocija i psiholoških barijera. Psihološki aspekt financijskog obrazovanja ima presudni utjecaj na donošenje odluka o potrošnji te će radionice kroz konkretne primjere potrošačkog ponašanja ukazati na temeljne odrednice odgovornog ponašanja potrošača.

Radionice se provode u sklopu projekta Štedopisa Psihologija novca – Psihologija potrošačkog ponašanja uz financijsku podršku Grada Zagreba.

Ovaj projekt  donosi konkretne tehnike i strategije koje građane educira i pomaže da  promijene svoje ponašanje i stajališta prema novcu kako bi ostvarili svoje ciljeve, da prihvate i prakticiraju odgovorna financijska ponašanja u svakodnevnom životu i konkretnim životnim okolnostima.

Radionice se održavaju u Zagrebu tijekom listopada, studenog i prosinca u trajanju od tri sata s početkom u 17 sati (do 20 sati).

Ulaz je slobodan uz prethodnu prijavu.

O sadržaju radionice pročitajte na našem FB.